Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Βιογραφικό της Έλλης Φρεγγίδου

Ας γνωριστούμε....
Ονομάζομαι Έλλη Φρεγγίδου και είμαι Ψυχολόγος, πτυχιούχος του Α.Π.Θ. (Αρ. Αδείας: 1034/04). Μετά την ολοκλήρωση των βασικών μου σπουδών, συνέχισα τη μεταπτυχιακή μου εξειδίκευση στην Ψυχολογία της Υγείας (Master of Science), στη Μεγ. Βρετανία.

Αναζητώντας μεθόδους δημιουργικής αλλαγής και εξέλιξης του ανθρώπου, «συναντήθηκα» με την ψυχοθεραπευτική προσέγγιση Gestalt, στην οποία και εκπαιδεύτηκα για 4 χρόνια. Η ολιστική-υπαρξιακή προσέγγιση της ψυχοθεραπείας Gestalt, ενισχύει τον άνθρωπο να διερευνήσει και να αποδεχτεί τον εαυτό του γι' αυτό που στ' αλήθεια είναι και να ζήσει μέσα σ' ένα «εδώ και τώρα» που ρέει αδιάκοπα.


Σε μια προσπάθεια διεύρυνσης των γνώσεών μου στο χώρο της υγείας, πραγματοποίησα ένα δεύτερο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, με θέμα τη "Διοίκηση Μονάδων Υγείας", στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

Διατηρώ ιδιωτικό γραφείο ψυχολόγου στην πόλη του Κιλκίς από το έτος 2006. Παράλληλα, εργάζομαι, στην Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Κιλκίς με αντικείμενο την ευπαθή ομάδα της τρίτης ηλικίας, ενώ συντονίζω τη «Σχολή Γονέων» σε συνεργασία με το Δήμο. Έχω συνεργαστεί ως σύμβουλος και ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων με Κ.Ε.Κ., με Δ.Ι.Ε.Κ., με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ), καθώς και με την Αναπτυξιακή Κιλκίς (ΑΝ.ΚΙ.).

Είμαι τακτικός αρθρογράφος της τοπικής εφημερίδας «Μαχητής του Κιλκίς», με θέματα που, κατά κύριο λόγο, αφορούν την πρόληψη της ψυχικής υγείας, την ψυχοθεραπεία και την προσωπική ανάπτυξη.

Είμαι πιστοποιημένη σύμβουλος του τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού ΑΡΙΣΤΟΝ. Το τεστ ΑΡΙΣΤΟΝ, με τη συμβολή του ψυχολόγου, διερευνά την προσωπικότητα, τις κλίσεις, τις ικανότητες και τα ενδιαφέροντα του κάθε μαθητή και προσδιορίζει τα επαγγέλματα εκείνα που του ταιριάζουν, έτσι ώστε να διασφαλίσει μια επιτυχημένη καριέρα στο επάγγελμα που θα ακολουθήσει.

Έχω δώσει πληθώρα διαλέξεων σε σχολεία, τόσο σε εκπαιδευτικό προσωπικό (Διευθυντές, καθηγητές), όσο και σε γονείς, σε συνεργασία με τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενώ έχω ανακοινώσει επιστημονικές εργασίες σε συνέδρια και ημερίδες. Έχοντας ως στόχο τη διαρκή επιμόρφωση και κατάρτιση μου σε θέματα ψυχικής υγείας, συμμετέχω κάθε χρόνο σε συνέδρια στην Ελλάδα και στον εξωτερικό.


Είμαι μέλος του Πανελλήνιου Ψυχολογικού Συλλόγου(ΠΨΣ) (www.psy.gr) (Αριθμός Μέλους: 358) και διετέλεσα εκλεγμένη εκπρόσωπος του συλλόγου στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Μια άλλη μεγάλη μου αγάπη είναι η ποίηση, με την οποία ασχολούμαι διαβάζοντας αλλά και δημοσιεύοντας τα δικά μου πονήματα. Έχω ήδη εκδώσει μια ποιητική συλλογή με τίτλο "Από στέγη σε στέγη", ενώ από τα τέλη του 2014 είχα την τιμή και την χαρά να γίνω μέλος της μεγάλης συγγραφικής οικογένειας των ιστορικών εκδόσεων Κέδρος, με την ποιητική συλλογή "Δικαίωμα Φωτός" (2015). Η συνεργασία μου με τις εκδόσεις συνεχίστηκε με την έκδοση της ποιητικής συλλογής "Παύση τετάρτου", η οποία έχει κατακτήσει το Α' Βραβείο του 21ου Πανελλήνιου Ποιητικού Διαγωνισμού "Κούρος Ευρωπού" της Μακεδονικής Καλλιτεχνικής Εταιρίας ΤΕΧΝΗ του Κιλκίς.

Επικοινωνήστε με μένα στα τηλέφωνα 2341027014, 6946081649 και ηλεκτρονικά στο elli_kilkis@yahoo.gr, για να μοιραστείτε και να διερευνήσετε μαζί μου, με εμπιστευτικότητα και εχεμύθεια, τους προβληματισμούς και τις ανάγκες σας.